Het is weer voorbij - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Erik EFfing - WaarBenJij.nu Het is weer voorbij - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Erik EFfing - WaarBenJij.nu

Het is weer voorbij

Door: Erik eFFING

Blijf op de hoogte en volg Erik

05 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Hallo, als jullie dit verhaal lezen zit de reis er alweer op en heb ik natuurlijk geweldige herinneringen aan dit uitstapje over gehouden.
Dit is een reis geweest met heel veel hoogte punten heb heel veel gezien en beleefd.
Gelukkig ben ik niet ziek geweest zoals andere reisgenoten in de groep.
Het was in Delhi de laatste dagen zeer benauwd hoge temp. en geregeld regen.
De laatste dag voor vertrek nog een site seeing rondje Delhi gedaan: Het Rode fort, De grote moskee, De lotus tempel de ministeries Six tempel en natuurlijk het gebeuren op straat wat toch wel een hele indruk maakt op iedereen.
De terug reis via Doha ( Qatar) is voortreffelijk verlopen.
Iedereen die deze verslagen gelezen of evt. een reactie heeft geplaatst bedankt hiervoor.
Nu maar af wachten wanneer ik weer ga.
Groetjes en bedankt Erik Effing.