Rustdag in Manali - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Erik EFfing - WaarBenJij.nu Rustdag in Manali - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Erik EFfing - WaarBenJij.nu

Rustdag in Manali

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

20 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Vandaag Wo.20 juli een lekkere niets moet dag in Manali. Na het ontbijt zijn we eerst naar de Shiva tempel geweest waar op dat moment een hindoestaanse trditie gaande was veel muziek en het slachten van een ram ik zag hem nog met de mond bewegen terwijl de kop van de romp gescheiden was helaas mochten we geen foto's maken.aansluitend naar de watervallen van Vashisht geweest een pittige klim maar het was de moeite waard. Onderweg nog een slangenbezweerder gezien met zijn Cobra's formidabel en slingerend tussen de plaatselijke huisjes en tempels bereikten we de waterfal het was de moeite waard. Onderweg overal wiet planten gewoon naast de paden en diverse communes gezien waar de hippies helemaal weg van de wereld lagen te genieten. Morgen vertrekken we op tijd naar Jispa over een spectaculaire bergrit , deze weg is constant in staat van ontbinding eerst bossen en appelboomgaarden . We moeten de Rohtangpas 3978 mtr over richting Keylong en dan naar Jispa op 3400 mtr.Ons hotel ligt aan de Bhaga-rivier.
Daar ik niet weet of er Wifi is schrijf ik dat we van Jispa naar Sarchu gaan over de Baralacha pas 4890 mtr en slapen in een tentekamp in Sarchu op 4250 mtr. Van Sarchu naar Leh de hoofdstad van Ladakh.
met mij gaat momenteel alles oké maar ik moet alles rustig aan doen zoals altijd ( grapje) ik doe de groeten aan het zeer warme Nederland en groet iedereen uit India.