weer iets korter bij Ladakh - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Erik EFfing - WaarBenJij.nu weer iets korter bij Ladakh - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Erik EFfing - WaarBenJij.nu

weer iets korter bij Ladakh

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

19 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Gisteren vanuit Dharamsala vertrokken naar Mandi onderweg nog een plaatselijk treinstation bekeken, helaas ivm zeer veel neerslag ging de trein niet anders hadden we een gedeelte met de trein gedaan.En natuurlijk een tempel bezocht prachtig tussen de plaatselijke bevolking .Aangekomen in Mandi ingecheckt en aansluitend naar het centrum met de tuk tuk. De marktbezocht en natuurlijk wederom onze ogen uitgekeken.En zoals dat hoort op een vakantie een teras bezocht en de Indische Heineken genuttigd.
Ook het Indische eten smaakt mij voortreffelijk ( zeker met die prijzen ).
Vandaag vanuit Mandi naar Manali een tocht door de Himalaya uitlopers veel bochten werk maar de uitzichten zijn fantastisch. Je merkt dat we langzaam aan het klimmen zijn. Enkele reisgenoten zijn ziek maar dit hoort er ook bij.Met det menke oet Ech geit nogalles good. Groeten uit India. Erik

• 20 Juli 2016 - 10:34

Queeny:

Fijn om te heure det ut mit dich waal nog good geit.
    Dao raegen, hiej bloodheit!!!
    Veul plezeer nog!!! En succes!